#
Košarica
Količina: 0
Iznos: 0,00 kn

#
Newsletter
 Vaš e-mail:

 

Ovi uvjeti utvrđuju postupak naručivanja, dostave, plaćanja i reklamacija proizvoda ponuđenih na našim stranicama. Prodavatelj (isporučitelj) proizvoda je Quattro.com računala, a kupac svaki posjetitelj naše internet trgovine koji se registrira i kupi barem jedan proizvod iz naše ponude.

Registracija korisnika

Prilikom prve narudžbe proizvoda putem elektronskog obrasca nužno je registrirati se na web stranici www.quattro.com.hr (e-mail adresa i lozinka). Odabirom korisničkog imena i lozinke i upisom traženih podataka postajete naš registrirani korisnik.
Nakon uspješno obavljene registracije dobit ćete e-mailom vašu lozinku i molimo Vas da ju pohranite na sigurnu lokaciju za buduću upotrebu i koristite prilikom svake naredne kupovine u web dućanu. Tako s lakoćom možete kupovati, te pratiti sve svoje narudžbe kao i novosti o novim proizvodima ili akcijama. Ukoliko ste zaboravili lozinku, unesite ponovo svoju e-mail adresu i zatražite lozinku i ubrzo ćete dobiti e-mail s novom lozinkom.

Naručivanje

Proizvodi se naručuju putem elektronskog obrasca, odabirom određenog proizvoda te njegovim spremanjem u košaricu. Nakon potvrde košarice prodavatelj šalje kupcu na mail ponudu odnosno potvrdu narudžbe sa stanjem i rokom isporuke odabranih proizvoda. Ukoliko prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti sve naručene artikle, isporučit će one koje može, a o roku isporuke ostalih artikala poslat će obavijest kupcu. Kupac može prihvatiti ili otkazati isporuku preostalih artikala. Minimalni iznos internet narudžbe je 100,00 kn.

Plaćanje

Naručene artikle kupac može platiti na sliedeće načine: pouzećem (u gotovini, pri preuzimanju u poslovnicama) i po predračunu, na poslovni račun putem virmana ili opće uplatnice.

Dostava

Roba se šalje dostavnom službom ili poštom preporučeno. Troškove dostave iznad 2.000,00 kn snosi prodavatelj, a za manje iznose troškove snosi kupac. Cijena dostave iznosi cca 50,00 kn.

Reklamacije

On-line narudžbenica sadrži dostavu izabranog artikla na vašu adresu nakon evidentirane i/ili autorizirane uplate (ovisno o načinu plaćanja). Prodavatelj se obvezuje isporučiti proizvod koji je naručen na stranicama web dućana. Slika koja ilustrira proizvod ne mora odgovarati stvarnom izgledu proizvoda te kupac ne može reklamirati ovaj segment. U slučaju tehničkih nedostataka ili neispravnosti proizvoda, kupac je dužan reklamirati isti u roku od 2 dana od dana preuzimanja. Nakon što reklamira tehničku neispravnost kupac je dužan poštom, uz dostavnicu, vratiti neispravan proizvod nakon čega će prodavatelj u roku do 5 radnih dana poslati kupcu ispravni proizvod.

Povrat robe

Kupac ima pravo na povrat robe u slijedećim slučajevima:
-isporuka robe koja nije naručena;
-isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu.


Prodavatelj će odobriti povrat robe Kupcu nakon prijema opravdane reklamacije telefonski ili pismeno u roku od 2 dana od dana preuzimanja istog, sa instrukcijama za povrat robe (kupac je dužan poštom, uz dostavnicu, vratiti neispravan proizvod).
U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, Prodavatelj će nadoknaditi Kupcu njegove poštanske troškove povrata robe i eventualnu vrijednost robe koju nije više u mogućnosti isporučiti.

#